22-03-2018

Op zoek naar de perfecte trouwlocatie? Dan ben je bij het BoerenBed aan het juiste adres! Je bruiloft van A tot Z op een prachtige droomlocatie.

Je bruiloft vieren op de boerderij!

Een magische en landelijke omgeving voor jouw bruiloft, de boerderijen van het BoerenBed zijn de ideale locatie om jouw gasten nog lang na te laten praten over de bruiloft. De rust en de ruimte maken het de perfecte setting voor huwelijksfeesten. De boerderijen van het BoerenBed kunnen voor dit soort gelegenheden volledig worden verhuurd. Op deze manier wordt het helemaal jouw dag, of zelfs weekend. Het is namelijk ook mogelijk om met alle gasten een of meerdere nachten te blijven in de luxe en sfeervol ingerichte tenten. Niemand hoeft zich zorgen te maken om nog naar huis te rijden of in een hotel te overnachten. Het feest gaat gewoon nog even door tot aan de ontbijttafel! Naast het bijzondere jawoord in de buitenlucht, is het dineren ook absoluut een waardevolle toevoeging aan deze unieke dag. Schuif met z’n allen aan de romantisch gedekte lange tafels en laat je verrassen door regionale en biologische producten. Alles is mogelijk en de boer en boerin staan klaar om alles tot in de puntjes te regelen. ‘s Avonds kan iedereen overnachten in de luxe glamping tenten van het BoerenBed. Sommige boerderijen beschikken daarnaast over tenten met een hot tub voor dat beetje extra luxe.

Al je gasten kunnen blijven slapen!

Wat is er nu niet leuker dan de mooiste dag van je leven langer te laten duren dan één dag? Iedereen kan blijven slapen! ‘s Avonds hoef je je geen zorgen te maken over wie er naar huis moet rijden, aangezien je allemaal kunt blijven slapen in de BoerenBed glamping tenten. Wil jij je bruiloft namelijk op een van de boerderijen houden, dan huur je eenvoudig alle tenten af voor een midweek of weekend. Zo is de boerderij meer dan alleen een trouwlocatie! Heerlijk nog een paar dagen samen, maar toch ook privé in je eigen tent nagenieten. Een aantal suggesties voor locaties: - Het Hertenkamp - De Pippert - De Lange Weide - Hoeve Waterschap - TaarTenTuin Deze locaties hebben ook een overdekte ruimte, voor als het slecht weer is. Trouwen bij het BoerenBed is voor kleinschalige bruiloften, tot max. 50 personen. Wil jij graag de liefde bezegelen op een van onze boerderijen? Neem dan contact met ons op over de mogelijkheden, bel: 0528 229440 of mail naar: info@boerenbed.nl

Wat is glamping

Het is een afkorting van de term ‘glamorous camping’. Bij kamperen op de camping denk je vaak aan een tentje, luchtbedden, gasstelletje en gemeenschappelijke toiletten. Bij het BoerenBed dachten wij: dat kan beter! Bij ons ervaar je het knusse gevoel van kamperen, maar met de luxe van een cottage. Geen stress van een tent opzetten, lekke luchtbedden of met een rol wc-papier onder de arm de halve camping over, maar heerlijk genieten van goede matrassen, een complete keuken, privé douche en toilet!

Het BoerenBed: Europees leider in Glamping Vakanties

Het BoerenBed biedt wederom haar luxe accommodaties aan op de meest mooie locaties in Nederland en daarbuiten. Terug naar het eenvoudige leven: zonder elektriciteit en wifi (je kunt uiteraard altijd je telefoon opladen in de gemeenschappelijke ruimte of het boerderijwinkeltje). Het BoerenBed concept is ongeveer 10 jaar geleden geboren in Nederland en heeft intussen al duizenden vakantiegangers uit heel Europa: o.a. uit Groot-Brittannië, Nederland, België, Duitsland, Zwitserland en Frankrijk. Een originele vakantie voor gezinnen voor totale ontspanning, aldus de doelgroep. Niet voor niks wordt het BoerenBed door de klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,5/10!