18 januari 2017

Dit seizoen introduceert Het BoerenBed flexibele aankomstdagen, nieuwe boerderijen en 55 plus korting. Vanaf aankomend seizoen zijn er meer mogelijkheden voor aankomstdagen: van maandag t/m vrijdag met een minimaal verblijf van twee nachten. Ook biedt Het BoerenBed nu tot €35 korting voor klanten met een leeftijd van 55 jaar en ouder. Voor iedereen die op zoek is naar een ontspannen glamping vakantie met echtgenoot en (klein) kinderen.

Nieuwe locaties in 2017

De boerderijen van Het BoerenBed zijn altijd gevestigd op karakteristieke locaties. Er wordt voorkeur gegeven aan kleinschalige plekken waar het boerenleven nog centraal staat. De nieuwe boerderij Welzijnshoeve in Gelderland is geheel biologisch en bestaat uit voornamelijk melkkoeien. Ook is er een nieuwe boerderij vlak tegen de grens van Duitsland: Boerderij ‘t Boshuis in Vierakker. Hier onderhouden ze zo’n 9 hectare in cultuur met fruit en is er fruitteelt met ouderwetse appelrassen. Of kies voor de nieuwe BoerenBed boerderij op Ameland. Hier kun je schapen voeren, leren over weidevogels en de natuur. Ook kunnen er strandritten gemaakt worden met tractor en zijn er robbentochten mogelijk. Hoe gaaf! De boeren willen graag de liefde voor het land en de passie van de agrarische wereld overbrengen op de bezoekers. Je keert terug naar de eenvoudige waarden in het leven, even weg van de dagelijkse drukte uit de stad. Beleef heerlijke momenten samen met familie en vrienden, omgeven door de prachtige natuur en verschillende boerderijdieren. Ook in het buitenland zijn er afgelopen jaar nieuwe BoerenBed locaties geopend, o.a. in Frankrijk en Engeland.

Wat is glamping

Het is een afkorting van de term ‘glamorous camping’. Bij kamperen op de camping denk je vaak aan een tentje, luchtbedden, gasstelletje en gemeenschappelijke douches. Bij Het BoerenBed dachten wij: dat kan beter! Bij ons ervaar je het knusse gevoel van kamperen, maar met de luxe van een cottage. Geen stress van een tent opzetten, lekke luchtbedden of met een rol wc-papier onder de arm de halve camping over, maar heerlijk genieten van goede matrassen, een complete keuken, privé-douche en toilet!

Het BoerenBed

Europees leider in glamping vakanties, Het BoerenBed, biedt wederom haar luxe accommodaties aan op de meest mooie locaties in Nederland en daarbuiten. Terug naar het eenvoudige leven: zonder elektriciteit en wifi. Het BoerenBed concept is ongeveer 10 jaar geleden geboren in Nederland en heeft intussen al duizenden vakantiegangers uit heel Europa: Groot-Brittannië, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Een originele vakantie voor gezinnen voor totale ontspanning, aldus de doelgroep.

Accommodaties

Tijdens een glamping vakantie wil je graag een kwalitatief goed verblijf, luxe maar óók met de charme van kamperen. Het Boerenbed biedt verschillende accommodaties aan voor maximaal 6 personen op een oppervlakte van 45m2. De BoerenBed, HeerenBoer en 10 Persoon Tenten en Het Houten Vakantiehuisje beschikken over veel comfort: de ruimtes worden verwarmd door een houtkachel en het matras is van uitzonderlijke kwaliteit. De HeerenBoer Tent beschikken over een eigen douche en/of hot tub voor nét dat beetje extra.

10 Persoons Tent upgrade en nieuwe HeerenBoer Tent

De 10 Persoons Tent is verbeterd. Het heeft nu een overdekte ingang en grotere eettafel. Bovendien biedt Het Boerenbed nu ook een nieuwe HeerenBoer Tent aan, met houten staldeuren (in plaats van de traditionele tentdoek opening met touwsluiting). De houten deuren maken de Tent luchtdicht. Ook is er nu extra isolatie in het dak geïnstalleerd waardoor je de warme lucht binnenhoudt in koudere seizoenen en je de tent koel houdt tijdens de zomermaanden. Ook kunnen de ramen in de slaapkamer nu vanaf binnenuit worden gesloten (i.p.v. alleen vanaf buitenaf). De eerste HeerenBoer tenten zijn geplaatst bij East-Shilvinghampton Farm, in Dorset (Engeland).

Voor het hele gezin!

Het BoerenBed is uniek omdat kinderen in een veilige omgeving heerlijk kunnen spelen en omgeven zijn door dieren. Op de boerderijen worden vaak spelletjes en activiteiten georganiseerd. Lees meer: www.boerenbed.nl/seizoensactiviteiten. Zowel jong als oud zullen zich hier prima vermaken. Leer alles over het boerenleven tijdens een rondleiding over het erf of schuif 's avonds aan voor een gezamenlijke maaltijd. Niet voor niks wordt Het BoerenBed door de klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,5/10!

Wil je een keer kennismaken met Het BoerenBed of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan gerust contact op met Het BoerenBed via +31 (0)528 229440 of per e-mail: sipie@boerenbed.nl

Jaarlijks hebben wij een aantal tenten gereserveerd voor journalisten en (b/v)loggers. Beeldmateriaal kun je downloaden via featherdown.bynder.nl/login met inlog info@featherdown.com - wachtwoord: FDpress

www.facebook.com/boerenbed

www.twitter.com/boerenbed