21 april 2016

In het hart van de Franse landstreek Périgord, in het zuidwesten van Frankrijk, vind je aan het einde van een landweg de unieke Boerderij: La Grange du Bost. In dit deel van de Dordogne, de 'Périgord Vert', die beroemd is om zijn verfijnde keuken en milde klimaat, is het uitzicht adembenemend. We mogen dan met trots deze nieuwe Boerderij in Frankrijk presenteren. De Boerderij zal de Tentdeuren in juli openen!

Oeh la la wat een luxe!

La Grange du Bost is een familiebedrijf dat wordt omgeven door weiden, velden en bossen. In deze groene omgeving geniet je van ruimte, rust en tijd voor elkaar. Hoor de vogels fluiten, de wind door de bomen waaien en ontspan op deze biologische Boerderij. Je slaapt in een van de vier HeerenBoer Tenten. Niet voor niks wordt een vakantie bij Het BoerenBed ‘glamping' genoemd. Je beschikt over alle luxe zoals stromend water, comfortabele bedden en een eigen douche en toilet.

Een regio om je vingers bij af te likken!

De regio Périgord Vert is een populair vakantiegebied en staat bekend om de mooie natuur, maar ook vanwege de vele lokale specialiteiten. Liefhebbers van lekker eten zijn hier dan ook zeker aan het juiste adres! Wat dacht je bijvoorbeeld van foie gras, truffels, walnoten, slakken, gans, appels en kastanjes? Niet te vergeten in combinatie met een heerlijk wijntje! Het is de ideale gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje samen te zijn met je familie of vrienden.

Een vakantie zonder wifi, tijd met de familie en een uniek concept waarbij de waarden van het leven centraal staan… Wil je een keer kennismaken met Het BoerenBed of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan gerust contact op met Het BoerenBed op +31 (0)528 229440 of per e-mail: m.antonisse@boerenbed.nl.