BoerenBed short zonder

18 januari 2016

Het Betere BoerenBed is Europees leider van glamping vakanties en kondigt hierbij de start aan van het nieuwe seizoen. Ook in 2016 bieden wij luxe accommodaties op de meest mooie locaties. Even terug naar het eenvoudige leven en de waarde van het leven ontdekken: zonder elektriciteit en wifi. Het BoerenBed concept is ongeveer 10 jaar geleden geboren in Nederland en heeft intussen al duizenden vakantiegangers uit heel Europa: Groot-Brittannië, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Een originele vakantie voor gezinnen voor totale ontspanning, aldus onze doelgroep.

Originaliteit

Tijdens een glamping vakantie wil je graag een kwalitatief goed verblijf, met glamour, maar toch de charme van de camping. Wij bieden verschillende type tenten aan voor maximaal 6 personen op een oppervlakte van 45m2. De tenten beschikken over veel comfort: de ruimtes worden verwarmd door een houtkachel en het beddengoed is van goede kwaliteit. Op sommige Boerderijen vind je bijvoorbeeld ook de HeerenBoer Tentmet een eigen douche of hottub voor net dat beetje extra. Beleef heerlijke momenten samen met familie, omgeven door een prachtige natuur en verschillende boerderijdieren… het is onvergetelijk!

Authentiek

De Boerderijen van Het BoerenBed zijn altijd gevestigd in karakteristieke plaatsen. We geven de voorkeur aan kleinschalige locaties waar het boerenleven centraal staat. Denk bijvoorbeeld aan de prachtige Veluwe, Ardennen of Waddeneilanden. De Boeren willen graag de liefde voor het land en de passie van de agrarische wereld overbrengen op de bezoekers. Tijdens een verblijf heb je geen elektriciteit en wifi. Je keert terug naar de eenvoudige waarden in het leven, even weg van de dagelijkse drukte uit de stad!

Voor het gezin

Het BoerenBed is uniek omdat kinderen in een veilige omgeving heerlijk kunnen spelen en omgeven zijn door dieren. Op de Boerderijen worden vaak spelletjes en activiteiten georganiseerd. Zowel jong als oud zullen zich hier prima vermaken. Leer alles over het boerenleven tijdens een rondleiding over het erf of schuif 's avonds aan voor een gezamenlijke maaltijd. Niet voor niks wordt Het BoerenBed door de klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,5/10!

Een vakantie zonder wifi, tijd met de familie en een uniek concept waarbij de waarden van het leven centraal staan… Wil je een keer kennismaken met Het BoerenBed of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan gerust contact op met Het BoerenBed op +31 (0)528 229440 of per e-mail: sipie@boerenbed.nl. Jaarlijks hebben wij een aantal Tenten gereserveerd voor journalisten met hun familie.