Dinsdag 24 oktober 2017

Dit seizoen wordt het weer genieten bij het BoerenBed: de leukste glamping vakantie van Nederland en daarbuiten! Een vakantie waar jong en oud nog jaren over napraten? Bij het BoerenBed beleef je een heerlijke tijd op de boerderij. Kom luxe kamperen en ontdek wat glamping is.

De Seizoensactiviteiten

In 2018 vinden opnieuw alle BoereBed Seizoensactiviteiten plaats.

Wanneer je een participerende boerderij bezoekt tijdens de volgende data, doe je automatisch mee met de bijbehorende activiteiten én ontvang je de bijbehorende extra’s! Klik op de onderstaande data voor meer informatie en deelnemende boerderijen.

30 maart 2018: Paasweekend (opening seizoen) – paasactiviteiten en gratis ontbijt
15 juni 2018: Start van de Zomer – zomeractiviteiten met gratis marshmallows, hapjes en drankjes
26 oktober 2018: Stamppotweekend – met gratis stamppot (aankomend weekend is het ook Stamppotweekend!)

In 2018 hebben alle BoerenBed Tenten een luifel!

Het BoerenBed seizoen start goed! Je bent nu gewend dat alleen de HeerenBoer Tenten een luifel hebben, maar per 1 juli 2018 zullen alle BoerenBed Tenten ook een luifel aan de tent hebben. Dat wordt 's avonds heerlijk dineren aan de picknicktafel onder je eigen luifel! Of gezellig samen onder het genot van een wijntje naar de sterren kijken, als je kids al lekker liggen te slapen in de BoerenBedstee.

Fred van Leer op bezoek bij het BoerenBed

Afgelopen maand was celebrity stylist Fred van Leer op bezoek bij het BoerenBed namens LINDA.TV voor zijn special "K(r)ampeer met van Leer". Op onze boerderij het Wesselink hebben ze heel wat afgelachen en samen een superleuke tijd beleefd! Bekijk hier aflevering 1: https://linda.tv/share/59d3579a7cabb81b802269be

? HALLOWEEN ?

Op zaterdag 28 oktober en dinsdag 31 oktober organiseert Het Hertenkamp speciale Halloween activiteiten! De precieze inhoud blijft nog even geheim (denk in de richting van pompoensoep.. lampion tocht..), maar het worden in ieder geval superleuke dagen voor jong én oud! Zie: https://goo.gl/RprzpR - Tip: o.a. onze boerderijen Het Hertenkamp en De Brabantse Hei blijven een weekje langer open! Handig voor onze Zuiderburen, die dan nog lekker vakantie hebben!

We kregen afgelopen week een hele leuke review binnen van een nieuwe BoerenBed klant:

"Het was onze eerste ervaring met een BoerenBed en het is zeker voor herhaling vatbaar: de diertjes eten geven 's ochtends, de hottub, het warme welkom van de boer en boerin, de kaarsen, de sfeer van de tent, de dassenburcht tegenover de tent, het slingertouw in de stroschuur, het lekkers voor bij de thee uit het winkeltje, gezamenlijk pizza maken. Helemaal top! Tip: Als je in oktober gaat neem dan een extra deken mee."

Glamping, een introductie:

Het is een afkorting van de term ‘glamorous camping’. Bij kamperen op de camping denk je vaak aan een tentje, luchtbedden, gasstelletje en gemeenschappelijke douches. Bij Het BoerenBed dachten wij: dat kan beter! Bij ons ervaar je het knusse gevoel van kamperen, maar met de luxe van een cottage. Geen stress van een tent opzetten, lekke luchtbedden of met een rol wc-papier onder de arm de halve camping over, maar heerlijk genieten van goede matrassen, een complete keuken, privé-douche en toilet!

BoerenBed

Europees leider in glamping vakanties, BoerenBed, biedt wederom haar luxe accommodaties aan op de meest mooie locaties in Nederland en daarbuiten. Terug naar het eenvoudige leven: zonder elektriciteit en wifi (je kunt uiteraard altijd je telefoon opladen in de gemeenschappelijke ruimte of het boerderijwinkeltje). Het BoerenBed concept is ongeveer 10 jaar geleden geboren in Nederland en heeft intussen al duizenden vakantiegangers uit heel Europa: o.a. uit Groot-Brittannië, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Een originele vakantie voor gezinnen voor totale ontspanning, aldus de doelgroep. Niet voor niks wordt het BoerenBed door de klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,5/10!