11-9-2017

De meeste mensen gaan ervan uit dat glamping alleen geschikt is voor de zomermaanden, in vergelijking met regulier kamperen. Echter, bij het BoerenBed loopt het luxe kampeerseizoen het gehele jaar door! Zelfs in het najaar kun je heerlijk komen genieten van een gezellige vakantie in een luxe glamping tent of Houten Huisje.

Lekker weg tijdens de Herfstvakantie

Tijdens de herfst laat de natuur een spektakel zien met zijn veranderende kleuren. De vogels trekken naar het zuiden en de morgendauw valt op het gras. De dag verschijnt door het mistige landschap en het zonnetje laat zich van haar mooiste kant zien. Op deze zonnige herfstdagen kun je na een frisse boswandeling bij het BoerenBed lekker met zijn allen rond de kachel opwarmen in de tent of het Houten Huisje. Smul daarna van warme chocolademelk en kaasfondue, terwijl je samen een ouderwets bordspelletje speelt. Of dompel jezelf onder in de hot tub, die zich naast de accommodatie bevindt. Rondom de tent zie je kastanjes liggen en paddenstoelen onder de vallende blaadjes verschijnen. Op de boerderij wordt nog hard gewerkt: de groenten worden geoogst en de koeien geschoren zodat ze lekker fris op stal kunnen. Bezoek een van de BoerenBed boerderijen en beleef een onvergetelijke glamping vakantie!

Data herfstvakantie 2017:

• Noord: 21 oktober t/m 29 oktober
  • Midden en Zuid: 14 oktober t/m 22 oktober

De BoerenBed boerderijen met tenten zijn open tot en met 31 oktober. Onze locaties met Houten Huisjes zijn het gehele jaar door te bezoeken.

Wintersport vakantie bij het BoerenBed

Jazeker! Bij het BoerenBed kun je tevens genieten van een luxe kampeervakantie tijdens de winterperiode. We horen je denken "maar een tent is dan toch veel te koud?" Dat klopt. Maar... bij het BoerenBed zijn er niet alleen luxe glamping tenten, maar ook knusse Houten Vakantiehuisjes te boeken! Je vindt deze onder andere in het Sauerland bij onze locatie Hof Keppel: de ideale wintersport bestemming. Er zijn talloze mogelijkheden in het Sauerland. Dit uitstekende wandelgebied biedt het “Land van de 1000 bergen”. Ook is de regio Sauerland bekend om zijn prachtige panoramische uitzichten. In de wintermaanden is het Hochsauerland zéér de moeite waard, het wintersport aanbod is hier namelijk fantastisch. In Winterberg, Willingen en Schmallenberg zijn talrijke pistes en routes beschikbaar voor de echte liefhebbers. Warm jezelf op met glühwein, bezoek een kerstmarkt, proef de lokale Apfelstrudel en geniet van een heerlijke wintersportvakantie met het Boerenbed!

Wat is Glamping?

Het is een afkorting van de term ‘glamorous camping’. Bij kamperen op de camping denk je vaak aan een tentje, luchtbedden, gasstelletje en gemeenschappelijke toiletten. Bij het BoerenBed dachten wij: dat kan beter! Bij ons ervaar je het knusse gevoel van kamperen, maar met de luxe van een cottage. Geen stress van een tent opzetten, lekke luchtbedden of met een rol wc-papier onder de arm de halve camping over, maar heerlijk genieten van goede matrassen, een complete keuken, privé douche en toilet!

BoerenBed

Europees leider in glamping vakanties, BoerenBed, biedt wederom haar luxe accommodaties aan op de meest mooie locaties in Nederland en daarbuiten. Terug naar het eenvoudige leven: zonder elektriciteit en wifi (je kunt uiteraard altijd je telefoon opladen in de gemeenschappelijke ruimte of het boerderijwinkeltje). Het BoerenBed concept is ongeveer 10 jaar geleden geboren in Nederland en heeft intussen al duizenden vakantiegangers uit heel Europa: o.a. uit Groot-Brittannië, Nederland, België, Duitsland, Zwitserland en Frankrijk. Een originele vakantie voor gezinnen voor totale ontspanning, aldus de doelgroep. Niet voor niks wordt het BoerenBed door de klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,5/10!